
درود همراهان گرامیفصل پاییز از راه رسیده واکثر موجودات به نوعی چهره خودشونو عوض میکنن حتی طبیعت در این فصل چهره اش از سبزی به زردی میگراید و شاید این موضوع باعث میشه که عده ای مثل من غمگین بشوند.بهر روی تا سختی نباشد تا غم نباشد انسان معنی شادی رو درک نمیکند تا پاییز و زمستون نباشه بهار و تابستون جلوه نداره بنظر بنده البته.من از « بی مهری » پاییز می گویم تو از « زیبایی » برگی که می افتد !امیدوارم هر جا که هستین دلتون بهاری باشه و زندگیتون سبز و غمهاتون مثل برگهای پاییزی در حال ریزش.××××××××××در ادامه خاطره
جناب مهران عزیزبا سلام و عرض ادب خدمت دوستان گرامی و تشکر از احوالپرسی و عذرخواهی بابت دیرکرد در پاسخ،تابستان امسال نیز گذشت. درمقایسه با ده سال گذشته سال متوسطی از نظر وجود آب و رونق کشاورزی و دامداری وهکذا بود اما در مقایسه به 3 دهه گذشته سالی بحرانی بحساب می آید. امسال خیلی نتونستم به امورات دهقانی و...برسم و کثرت وقت روسرکار بودم و تنها شدن و رفتن تنها همکارم همم مزید بر علت شد که بیشتر اوقات رو سر کار و مشعولیتهای مربوط به اون باشم. چند مرتبه ای برای حیات وحش زاوه...
ما را در سایت حیات وحش زاوه دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: دوشنبه 5 ارديبهشت 1401 ساعت: 12:38